sunnuntai 1. elokuuta 2010

Tallinnan ostoksia

Moi! Mä ehtisin kuvailemaan ostokset jo pari päivää sitten, mutta en oo ehtiny koneelle, joten näätte ne vasta nyt. Pahoittelen heti alkuun, että noi kuvat ei oo kauheen hyviä, mutta toivottavasti saatte niistä selvää :)

Photobucket
22,95€, New Yorker

Photobucket
12,95€, New Yorker

Photobucket
10,80€ Bershka

Photobucket
10,55€, Mango

Photobucket
Photobucket
31,89€, Bull & Bear

Photobucket
10,55€, Accessorize

Photobucket
45€, Silja ms Star

Mä en muista millon viimeks oisin ostanu farkut, johtuu siitä, että mulla on farkut jalassa ehkä sen 10 kertaa vuodessa. Mutta noi pökät oli ihan hirmu kivat, joten oli pakko ottaa ne mukaan, ja ehkäpä mä voisin taas opetella käyttämään farkkuja. Me ollaan huomenna lähdössä todennäkösesti tsekkaamaan Turun jukupark, kun mulla on pitkästä aikaa vapaapäivä. Mä kuitenkin lopetan tän tarinoinnin nyt ja meen syömään moimoi!

10 kommenttia:

  1. Aivan mahtavat noi farkut!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: jag tycker så också!

    VastaaPoista
  3. En tiiä onko jääny jossain välis itelt näkemät, mut haluisiks tehä postauksen sun lempi blogeista? (: haluisin tietää =)

    VastaaPoista
  4. jeee nyt ostokset hahmottaa selvemmi(toi tausta siis)!! ja kivoi ostoksii oot löytäny! :)

    VastaaPoista
  5. Olen niiin kateellinen tosta hajuvedestä! Olisin halunnut sen lentokentältä, mutta aloin pihistelee.. :D

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: en oo itseasiassa tehny selllasta koskaan mut voisin tehdä kyllä :p

    Anonyymi: no hyvä sitte ja kiitoksia :) tosin totesin juuri et toi kukka hame oli ainakin ihan turha ostos kun se ei sovi mun päälle ollenkaan :D

    Riikka: toi escadan tuoksu on ihan täydellinen, ei sias pihistellä ;)

    VastaaPoista
  7. Ui vitsit ihanat farkut, mrrrr on kade :< tiiätkö yhtää et löytyykö tota liikettä suomesta? oon laiska ettimää googlesta :'<

    - heidisaysmiaau

    VastaaPoista
  8. heidisaysmiaau: sorppa, lähin pull&bear löytyy Tallinnasta :s ja munki mielestä noi on hirmu kivat :)

    VastaaPoista
  9. noi farkut on sairaan kivat! ja tykkäsin muutenki kaikista sun ostoksista :-D onneks pääsen nyt joulun aikaan tallinnaa!

    VastaaPoista
  10. Marianna: mustakin! haha kiitti, mä en oo nii varma tykkäänkö ite :D toivotaa että löydät sillo kaikkea kivaa! :)

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX