lauantai 21. elokuuta 2010

i wish you never came to my life

Olin eilen siis siellä kampaajalla ja värjäytin mun hiukset. Musta nää on tosi kivat paitti olis saanu olla vähän vaaleemmat. Laitan tänään tai huomenna kuvia näistä hiuksista.

Tähän väliin voisin heittää muutamat ostokset viimepäiviltä:

Photobucket

Photobucket
7,45€ H&M

Photobucket
7,45€ H&M

Photobucket
0,95€ kpl H&M

Huomenna tapahtuu jotain jännää, tai no ainakin se on mun mielestä jännää sekä pelottavaa, kerron siitä myöhemmin ;) Tänään ois kuitenkin tarkotus mennä illalla kaverin luokse ja huomenna aamulla mulla onkin taas töitä klo 0630. Mä oon parhaillaankin ihan väsy näitten aamuvuorojen takia, mutta kyllä aamuvuorot on kivempia ko iltavuorot, joten mä en valita.

Mä suuntan nyt ihan unenpöppörössä lauantai-illan viettoon, heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX