tiistai 3. elokuuta 2010

pörröpää

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Ihan hirveitä naamoja noissa kuvissa, ignoratkaa ne kiitos :-)

Heipsan! Tässä olis muutama asukuva eiliseltä, tossä näkyy toi uus laukku ja hirmu kiva toppi, jonka bongasin hm:ltä hintaan 2,95! Asiasta toiseen, noissa kuvissa näkyy mun hirveet pörröhiukset, jotka on ihan kuolleet. Onneks mun ei tarvii kestää niitä enää kauaa, sillä mä pääsen maanantaina niistä eroon. En siis oo suunnitellu ajavani päätä kaljuks, vaan pääsen vihdoinkin kauan odotettuun CHI-suoristukseen. Oon ihan intona, en malttais oottaa ens viikon maanantaita!

6 kommenttia:

  1. hei oothan sää ihan nätti noissa! :)

    VastaaPoista
  2. ai kauheeta luin et OON aatellu vetää pään kaljuks XD

    VastaaPoista
  3. emmiina: paah mut kiitokset :D

    Anonyymi: joo kauheeta vois olla aika sopiva sana siihen kohtaan :D

    VastaaPoista
  4. No hei mä en ollu toissapäivänä harjannu hiuksia 3vko :D:D:D ja voin kertoo etku sitku harjasin nämä nii edustan hippikansaa tällähetkellä ! :D

    ps. EN ENÄÄ IKINÄ PUHU SULLE MILLA KOSKA AINA LÖYDÄT NOIN HALPOJA VAATTEITA MURRRRR -.-

    - heidisaysmiaau (:

    VastaaPoista
  5. Tosi kiva asu! :) Ihana toi toppi!

    VastaaPoista
  6. heidisaysmiaau (:: mitäää, hukkasiks harjas vai kui et harjannu? :D ps. anteeksi, ne vaan aina tunkeutuu mun verkkokalvoille ja sit ei oo mtn syytä olla ostamatta :D

    Helmi: kiitos, i like it too =)

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX