perjantai 6. elokuuta 2010

pahamainen H&M...

Photobucket
Photobucket

Moi! Oon huomannu, että aina välillä dataillessa, varsinkin torstaisin ajautuu H&M:n nettisivuille. Kattoa saa, ei siinä mitään, mutta mites sitte ko sut valtaa se "pakko saada"-tunne? Eihä siinä hyvin käy, ainakaan rahoille. Tosiaan löysin yks päivä h&m:n nettisivuilla surffaillessani vaikka mitä kivaa, ja päätin klikkailla noi ylläolevat tuotteet ostoskoriin ja kassan kautta pian kotia. Muutamat noista tilasin ihan kokeilumielessä, joten saa nähdä mitkä piän ja mitkä lähtee takaisin.

Nyt mä kuitenkin suuntaan pian töihin, ja tuun paremmalla ajalla sitten päivittelemään. Heipsan!

10 kommenttia:

  1. en löydä hennesin shop onlinesta esim. tota röyhelötoppii ja mustavalko tuubitoppii? onks ne ees shop onlines? :-D

    VastaaPoista
  2. Kivoiiii! Mut hei mihin kouluun meet nyt tulevana syksynä ?:)

    VastaaPoista
  3. Apua kuinka ihana tilaus!! Ois mullakin varaa tilata noi kaikki :D Paitsi että oikeestaan omistan jo aika monet noista ;)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: no sieltä mä ne ainakin löysin :-D en tiijä sitte onko loppuneet

    Anonyymi: munki mielestä! tk-opistoon

    Riikka: haha :D hyvä maku sulla ;)

    VastaaPoista
  5. H&M:n nettiale on muuten julmin keksintö IKINÄ!:D

    VastaaPoista
  6. ostin just tänää tollaset kympin leggingsit <3 :)

    VastaaPoista
  7. toi läpikuultava musta kauluspaita on ihana! Muutama päivä sitten se nimittäin löys tein mun vaatekaappiin (-;

    VastaaPoista
  8. meillä tosiaan sit samat leggarit ja toppi, mulle meinas kans lähtee vielä toi raidallinen neule mut hinta pisti vastaan :s

    VastaaPoista
  9. moumou! Mä oon niin samaa mieltä sun kanssas! :D

    eemppumoi: hih (: mä ootan että mun tulis pia postissa :p

    Mariia: nii on! voi sua onnellista, mun paita tulee vasta viikolla 39 :(

    hennal: hih :) no höh, se vaikuttaa super kivalta!

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX