keskiviikko 11. elokuuta 2010

sama näytelmä jatkuu, esirippu aukeaa. pellet vaihtuu ja sirkus pysyy

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Tässä olis taas pari päivänasu kuvaa, tosin kerrankin reaaliajassa, eikä päivän perässä, go me :-D Tulin just töistä ja oon ihan kuollu, työnteko on yllättävän puuduttavaa.

Jee tänään tuli viesti, että mun H&M:n paketti on haettavissa! Jee oon innoissani, koska en yhtään muista mitä se sisältää :-D Ja huomenna ois myös tarkotus käydä varaamassa kampaajalta värjäys aika parin viikon päähän, kun ton suoristuksen takia en saa näitä pariin viikkoon värjätä. Teen huomenna sen postauksen tosta suoristuksesta, vaikka mulla ei kovin kuvia pahemmin ole, sieltä kampaajalta ei oo ainuttakaan kuvaa eri vaiheista. Nyt mä suuntaan lenkille ja sitten nukkumaan, heippa!

6 kommenttia:

  1. HÖH! ois ollu kivaa jos oisit ottanu sielt kampaajalta niitä kuvia:)

    VastaaPoista
  2. sulla on aina tollasia kivoja rentoja vaatteita :)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: nii ois ollu kyllä, en tajunnu ottaa kameraa mukaan kampaajalle :( :D

    emmiina: kiitti :D mä tykkään rennoista vaatteista :-D

    VastaaPoista
  4. vähä huippu toi otsikko! :-D

    VastaaPoista
  5. mulle tuli kans just tänää hennesin paketti, toppi ja leggarit saapu, korviksia ootellaan vielä :)

    VastaaPoista
  6. ida: jeeap :D

    henna: dodii:) mä pistin molemmat palautukseen :-D ne leggarit oli niin wetlookkien näköset et sama asia onk wetlookit vaiko ne hm:n legut jalasa :DD

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX