perjantai 13. elokuuta 2010

hiuspostausta

Heij! Mä pahoittelen ettei musta oo kuulunu mitään pariin päivään, sillä käytiin hommaa meille nopeempi netti, mutta jostain kumman syystä se netti ei toimi (ainakaan vielä) mun tai siskon koneella, joten joudun datailemaan iskän koneella.

Mä kuitenkin lupasin jonkun laista postausta tosta CHI-suoristuksesta, joten täältä pesee:

Elikkäs kävin siis Tanglessa ottamassa tön silkkisuoristuksen. Koko tohon operaation varattiin aikaa 4 tuntia, ja mä istuin sielä kampaajalla aika tarkkaan sen 4 tuntia ja muutamia minuutteja päälle. Toi koko suoristus vei aikaa paljon sen takii, ko joka vaiheen jälkeen hiukset pestiin ja piti antaa hoitsikan vaikuttaa tietty aika ja kuivattiin hiukset jne. Eli ekana hiukset pestiin ja niihin laitettiin sellasta öljyä, jota mullakin on itellä. Sitte laitettii ainetta, joka jotenkin avas hiusten rakenteen tai jotain (mä en siis todellakaan osaa kunnolla selittää, joten älkää pelästykö vaikkette ymmärtäiskään!)ja sen annettiin vaikuttaa. sitte taas pestiin hiuksia ja kuivattiin. Seuraavaks hiukset suoristettiin suoristus raudalla ja kun ne oli suorat, niin laitettiin toinen tökötti, joka kiinnitti hiuksen rakenteet joten ne jäi suoraks. Eli aina ko tököttiä laitettiin päähän, nii ne aineet laitettiin ihan pieniin hiuslirtteihin joten aikaa meni siihenkin, että saatiin yks tökötti päähän. Koko operaation ajan hiukset koitettiin pitää mahdollisimman suorana päätä myöten.

Tässä olis nyt ennen ja jälkeen kuvaa:

ENNEN
Photobucket
tää kuva on otettu juur ko oon tullu suihkusta, joten tossa mulla on märät hiukset, kuivana ne olis vielä kiharammat ja pörrösemmät

JA JÄLKEEN
Photobucket
tästä kuvasta ei ny hirveesti huomaa, mutta mun hiukset on paljon sileemmät ja terveemmän näköset ko ennen, ja hei - ainaki ne on suorat!

Mä en tosiaan osaa selittää koko juttua ymmärrettävästi, joten jos kiinnostaa, nii paremmin selkoa saatatte saada täältä.

Tässä ois kuva siitä öljystä, jota laitetaan latvoihin aina pesun jälkeen. Tanglessa tollanen pikkunen purkki makso 25€.

Photobucket

Ostin myös uuden shampoon ja hoitoaineen, koska vanhat alko olemaan jo aika vähissä. Nää on jotain kosteuttavia, joita kampaaja mulle suositteli.

Photobucket
39€, Hairlekiini

5 kommenttia:

  1. seurusteleks viel?

    VastaaPoista
  2. OLIPA PITKÄ SUHDE XD

    VastaaPoista
  3. paljon toi koko lysti makso? :o siistii jälkee !

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: jepa, onneks sä et tiijä asiasta mitään tai ylipäänsä meijän "suhteesta"

    Anonyymi: 230€, mut eipähän tarvi enää huolehtii siitä et onko hiukset sateella ihan kiharat vai ei :p

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX