maanantai 30. elokuuta 2010

waiting

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Moi taas pitkästä aikaa! Mulla ei yksinkertasesti vaan ollu aikaa tulla kirjottelemaan tänne, joten sorppa tästä hiljaisuudesta. Perjantaina tapahtu jotain jännää, josta teen erillisen postauksen - kunhan vaan ehdin. Tosiaan olin viikonlopun Salossa, tein pari työvuoroa, näin muutamia kavereita ja juhlittiin läksiäisiä ja meidän junnujen opintielle lähtöä työkavereitten kanssa. Kärsin hirveistä univeloista ja oon koittanu nukkua niitä poies, mutta mulla ei vaan oo ollu aikaa nukkua, sunnutainakin työt alko aamu kuudelta..

Mä koitan selvitä noista univeloista parhaani mukaan ja keskittyy vähän tähän koulunkäyntiin. Tänään illalla meillä on tääl opistolla tutustumisilta, saunomista, uimista ja naposteltavaa. Koitan ehtiä jatkossa päivittelemään useammin, moimoi!

5 kommenttia:

  1. ei ballerinois voi käyttää sukkii!!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: eikö ? miten mä sitte voisin ? noh sun onneks 10 min noitte kuvien ottamisen jälkee mulla oli conssut jalassa, jos helpottaa

    VastaaPoista
  3. Sulla on nätisti leikatut hiukset! :) Ja tolle Anonyymille eiköhän jokainen saa pukeutua tavallaan ja saattaisi ehkä hieman tulla kylmä ilman sukkiksia ja musta ne sopii ihan hyvin. :D

    VastaaPoista
  4. Tiia: voi kiitti :) jep oon samaa mieltä sun kanssas vaikken ikin tykkää pittää sukkia balleinoissa ko sit ne lähtee niin helposti poies jalasta :s

    Anonyymi: HUPSIS ?

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX