torstai 19. elokuuta 2010

tell me what to do

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
taas muutama meikitön nassu..

Moikka! Mun koneessa toimii vihdoinkin netti jälleen, tosin vaan ihan laittoman hitaasti. Oon tässä muutaman päivän ajan metsästäny ittelleni sopivaa läppäriä ja tänään tärppäs aikamoinen vonkale ongenkoukkuun :-D Tosiaan mennään huomenna kattelemaan sitä ja toivon mukaan se päätyy kotiinkin asti.

Mulla on huomenna klo 12.00 kampaaja ja en yhtään tiijä mitä tekisin näille mun hiuksille. Oon jostain saanu päähäni, että haluun vaaleenruskeet hiukset, blondeilla tai kultasilla raidoilla, sellaset luonnollisen näköset kuitenkin. Mua vaan vähän pelottaa, sillä mulla on aina ollu tummat hiukset, mutta ehkä sitä pittäis kokeilla? Ainahan voin sitte värjää takas tummaksi. APUA.

Nyt mä lähden lenkille ja koitan saada huomiseen mennessä jotakin tolkkua siitä, minkä väriset hiukset mä haluan. En yhtään ihmettelis vaikka mulla ois pinkit hiukset päässä kun huomenna tuun kampaajalta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX