sunnuntai 8. elokuuta 2010

oodi

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Tässä ois hirmu läjä kuvia lauantailta, oltiin kavereiden kanssa Oodissa hengaamassa ja kuuntelemassa musaa yms. Yllättävän paljon porukkaa oli liikenteessä! Meil oli ainakin monipuolinen ilta, joka sisälsi ihania ihmisiä, mättöä, ambulanssin ja poliiseja, hyvää musaa, rentoa fiilistä, Jukka Pojan, ja lopulta oltiin yhden kaverin luona saunomassa ja terassilla istumassa. Pääsin siinä puol 2 aikaan jo kotia, ehdin 3 tuntia nukkumaan kunnes piti raahautua töihin. Mä en oo ikinä ollu niin kujalla töissä, onneks ei sentään ollu paha olo tai mitäään...

Tänään meinasin mennä ajoissa nukkumaan, sillä huomenna aamulla klo 9.00 saan vihdoinkin suorat hiukset! Oon oottanu tätä hetkeä niin kauan, ja oon ihan innoissani. Mua vaan pelottaa, miten jaksan sen vajaa 4 tuntia istua paikallani.. Noh, täytyy kestää, kyllä se on sen arvosta.

5 kommenttia:

  1. tee postaus siitä hiusten suoristus jutusta! mua ainakin kiinnostaisi tosi kovin:)-henna

    VastaaPoista
  2. Kivat kalsarit tolla yhdellä äijällä.. :D

    VastaaPoista
  3. henna: joo onnistuuu :)

    Riikka: joo älä muuta sano :D naurettiin vähäsen ko se tuli siihe meijä vieree heilumaan :D

    VastaaPoista
  4. Jenna: jep on hyvinki :D tosin mä annoin sille nimeks makarooni ko se vaa kieriskeli tyhmänä lattial ko vähä rapsutteli :DDD

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX