lauantai 21. tammikuuta 2012

snow



Huomenta! Heräilin tossa puol tuntia sitten ja tulin heittämään vähän kuulumisia tänne. Eilinen yö meni töissä, samoin tänään ja huomenna yö vierähtää töiden parissa. Joten mä oon nukkunu tyytyväisenä puolet päivistä ja kattonu Aliaksen 1, 2 & 3 tuottarit melkeen kokonaan, enkä sen takia oo ehtiny pahemmin postailemaan.

Ai niin, pitihän mun tulla hehkuttamaan yhtä asiaa.. Ai että sitä tunnetta kun sai auton kaivaa aamulla töiden päätyttyä lumen alta esiin! Mä oon odottanu lunta niin kauan, joten täytyy toivoa, että se pysyy maassa eikä sulais taas pois. Postista on muuten tullut pari talvista juttua mulle, joista voisin koittaa huomenna laittaa kuvia tännekin jos saan siskon kuvailemaan :-)

4 kommenttia:

  1. voitko pistää tänne kuvia mis oot ottanu sun lisäsalamal kuvii :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo voin! oikeestaan kaikki kuvat mitkä oon sisätiloissa ottanu ni on lisäsalaman kanssa otettui, esim. edellisen postauksen kuvat! :)

      Poista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX