maanantai 9. tammikuuta 2012

outfits 2011

Asukuvia ei oo näkyny vähään aikaan tän blogin puolella, ja arvaatte varmasti syyn. Pimeys laskee jo niin aikaisin tai sitten sataa vettä, joten asujen kuvaaminen on jäänyt väistämättä. Mä lupaan alkaa skarppaamaan asujen kuvaamisen kanssa. Varsinkin baari-asuja voisin kuvailla enemmän, kun niitä ei ookkaan täällä blogin puolella pahemmin näkynyt.

Aaattelinkin, että nyt ois hyvä aika viime vuoden asu-koosteelle. Tässä ei oo kaikkia, mutta aika reippaasti noita kollaasiin keräsin, niin paljon kun oli kuvia koneella tallella. Asut ei oo missään järjestyksessä, ja kaikki on siis vuodelta 2011.








Mun lemppareita on 4, 9, 23, 30, 32, 33, 37 & 39. Löytykö joitakin teijän lemppareita? :)

14 kommenttia:

  1. 8, 37 ja 43 on mun lempparit, tosin kaikki on kyllä semmosia, että vois laittaa itekin päälle :)

    VastaaPoista
  2. 16 ja 14 on eniten mun makuun! Tosi kivoja :)

    VastaaPoista
  3. nonni, mullekki kelpais :) tosi kiva !

    VastaaPoista
  4. great outfits *.*
    9, 14, 37, 42 and 43 - the best.

    VastaaPoista
  5. 1, 3, 6, 10, 13, 16, 26, 27, 28, 32, 34, 41, 43 oli lemppareita :-) hups, tuli niitä aika paljon... mut ykskään asu ei ollu sellanen jota en ite pukis, kivaa ü noi edellämainitut vaan nousi ykkösiksi!

    VastaaPoista
  6. sulle sopi kyllä toi suora etutukka jotenki paljon paremmin! :)

    VastaaPoista
  7. kaikki on kivoja mut 13, 14 ja 32 ! 16 sen takia kans et sun hiukset on siinä kivasti :-)

    VastaaPoista
  8. Miten saat iPhonen kuvat noihin postauksiin kun postaat puhelimella
    tajusit varmaan :D

    VastaaPoista
  9. 8, 16 ja 25 on mun suosikit :>

    VastaaPoista
  10. kyllä noi 8 housut on ihan liian ihanat!

    VastaaPoista
  11. kiitos yhteisesti kaikille :)

    anonyymi: munkin mielestä suora otsis sopii, tykkään kyllä vinostakin :)

    TerraaX: mä oon vaan kerran postannu puhelimella, se oli sellasta säätöä etten taida ottaa sitä tavaksi :) oon ihan blogger sovelluksen kautta ottanu haluamani kuvat camera rollista :)

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX