torstai 26. tammikuuta 2012

follow me on Instagram!

Kaikki iPhonen omistajat huomio!

Teiltä keneltä löytyy jo puhelimesta Instagram-sovellus (jos ei vielä löydy niin käykääpä lataamassa se App Storesta pikaisesti) pääsette kurkkimaan mun profiilia käyttäjänimellä mmilss. Mä oon ihan koukussa koko sovellukseen, ja mieluisin aika tietenkin selailla Instagrammia on tietenkin keskellä yötä, joten pientä unettomuutta on havaittavissa, kiitokset sovelluksen keksijälle!






Onko teillä siellä ruudun takana Instagram käytössä? Laittakaapa käyttäjänimiä tulemaan jos on, mä selailen ihan mielelläni teijän kuvia! :)

20 kommenttia:

  1. heh oon instagramissa stinanas ;)

    VastaaPoista
  2. kyllä multa insta löytyy :-) oon kans ihan koukussa haha! kävin seurailee sua jo :-) oma tunnus olis iidumarie!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee! :> mäkin kävin sun profiilia pikasesti vilkasemassa, täytyy kattoa kunnolla ajan kanssa! :)

      Poista
  3. aivan ihania kuvia :) voitko vähän tarkemmin kertoa millaisesta sovelluksesta oikein on kyse?

    http://www.once-real.blogspot.com
    blogissani on käynnissä arvonta, käyhän tsekkaamassa! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos :) instagramilla saa muokattu kuvia ja jaettu niitä muitten käyttäjien kanssa, ja sitte niitä voi käydä tykkäilemässä ja kommentoimassa :)

      kiitti vinkistä, käyn kurkkimassa! :>

      Poista
  4. ihanan näköset noi hiukset ylhäällä keskellä! sopii hyvi sulle tuo väri =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) mä tykkään tummasta kans, mut oon kovalla vaivalla saanu näistä vaaleet ni en oo vielä valmis värjäämään takas tummaks, täytyy kattella vaikka kesän jälkeen :)

      Poista
  5. noni instagram ladattu! pitää viel vähä harjotella sen käyttöä :D

    ♥ million-reasons-2-smile.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. Ihana blogi(:!


    >eevinblogii.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. Ihana Blogi, Liityin lukijaksi(;

    >> Bad-nameeee.blogspot.com

    VastaaPoista
  8. voisitko joskus tehä jonku postauksen mis on sun 5-10 lempiblogia? tai sit jonku linkitä blogisi jutun? :)

    VastaaPoista
  9. tosi kiva blogi!
    tein vasta ton instagramin, mut mun on jjuulias :)

    http://juulias-blog.blogspot.com/

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX