sunnuntai 22. tammikuuta 2012

onepiece






Mä vihjasin eilisessä postauksessa, että mulle on tullu pari ihanaa juttua postitse. Ensimmäinen juttu on toi pinkki White Momentin pipo, jota oon jo pitkään ettiny, mutta se on ollut jokapuolelta loppu. Löysin vahingossa Biisonimafian sivuilta ton pipon ja laitoin samantien tilaukseen, varsinkin kun se oli viiminen jäljellä oleva. 

Toinen juttu on Onepiece, jonka tilaamista oon miettiny jo moneen otteeseen ja nyt lopulta tilasin sen. Valitsin sävyn navy ja tykkään tosta ihan älyttömästi! Ootte varmaan lukenu muista blogeista ihan tarpeeksi Onepiecen ylistämisestä, joten mä säästän teidät siltä, vaikka voisin hehkuttaa tätä vaikka kuinka pitkään :-)

12 kommenttia:

  1. mä tykkään ehkä enemmän Jumpinista vaikka on toikin ihana, niissä vaan on hupussa se kiva teksti ja sit ne on pehmeempää ja paksumpaa kangasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo päässy vertaamaan Jumpinia ja Onepiecea keskenään, mut musta ainakin tuntuu ettei ton paksumpaa ja pehmeempää kangasta voi olla :-D alkuperänen sen täytyy olla :)

      Poista
  2. Toi on ihana! Ja ite ettiny Momentin pipoo joka paikasta, aina väärän väristä löytyy... Ps käy kattoo mun ensimmäinen arvonta blogissani > http://aboutmeroosa.blogspot.com/2012/01/arvonta.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) mulla oli ihan sama ongelma mut onneks nyt löysin vihdoinkin :)

      Poista
  3. Oi hitsi toi pipo on söpö♥ Oon himoinnut kans onepieceä pidemmän aikaa, mutta perhana kun en saa koskaan ostettua :-D Omaa silmää miellyttäisi eniten vaaleanpunainen tai valkoinen jos sen värisiä nyt edes on olemassa :-D

    ♥: Anniina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on :) valkosesta mä en tiijä, mut vaaleenpunasia ainakin on :)

      Poista
  4. mä en ymmärrä miks ihmiset hehkuttaa tuota potkuhaalaria? Ruma kuin mikä, epäkäytännöllinen ellei käytä vaippoja ja aivan selvää massatuotantoa. Jos joku julkkis pukeutuisi vaikka keskiaikaiseen hiippa-asuun niin kai sekin olisi sitten tosi muodikas. Ei, en vaan voi käsittää...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :-D toi on kaikinpuolin niin mahtava höntsyily-vaate! :)

      Poista
  5. Ei hitsi, siun blogi on huippu! Löysin ihan vasta just äsken ja tätä selaillessani oon ihan rakastunu suhu ja blogiis! ;D niin mahtava, jään sua seurailemaan! ja ootpa söpö tossa jumpperissa :)

    VastaaPoista
  6. Mäkin haluaisin tollasen, mutta en kyllä ikinä pistäisi siihen noin paljon rahaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tottahan toikin.. ginan, stadiumin & h&m:n halvemmat versiot ei vaan vedä vertoja tolle niin kerran se vaan kirpasee :-D

      Poista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX