lauantai 7. tammikuuta 2012

korunaulakko




Mä taisin vihjata muutama postaus takaperin, että oon tehny pieniä, ihan pikkusia muutoksia mun huoneessa. Laittaisin koko huoneen sisustuksen uusiksi jos siihen olis mahdollisuus, mutta näillä mennään.

Löysin viime viikolla Turussa käviessäni Indiskasta aivan ihanan pienen valkosen naulakon, jolle mä keksin samantien käyttötarkoituksen kun sen näin. Samassa naulassa sikin sokin roikkuneet kaulakorut on tuottanu päänpäivää jo monta monta kertaa, kun niitä saa repiä sieltä ja koittaa selvittää toisiinsa sotkeutuneita koruja. Enää mun ei tarvi niiden kanssa tapella, kun ne roikkuu kolmessa eri koukussa eikä sotkeudu toisiinsa :)

10 kommenttia:

  1. meillä on samanlainen musta avainnaulakkona:-) toi on söpö!

    VastaaPoista
  2. vähänkö söpö! paljonkos maksoi, voisin käydä hommailemassa samanlaisen mun kahden seinään tökätyn nuppineulan tilalle...

    http://mytypicalworld.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Oi, söpö idea! (: Pitänee itsekkin väsäillä joku tuon tyyppinen, monet korut jäävät ainakin minulla käyttämättä johtuen laatikon sotkuisuudesta. Ei sieltä mitään koruja löydä. :D

    VastaaPoista
  4. Nätti naulakko, sopii erinomaisesti korunaulakoksi! hyvin keksitty!

    VastaaPoista
  5. tosi hyvä idea !!täytyy itekkin kokeilla ku sais aikaseks, tuppaa kans menemään kaikki ketjut sekaisin..

    VastaaPoista
  6. herranjumala noi sun tapetit on kuin 8vuotiaalla..

    VastaaPoista
  7. toi ginan kaulakoru on niin ihana!! pitää käydä se vihdoin ostamassa

    VastaaPoista
  8. miten oot laittanu/muokannu noi tuol sivus blogilista, bloglovin ym. ? Ku mä en osaa muokkaa niitä, ne on vaan sellasseet tyhmät perus :D

    VastaaPoista
  9. ei hitto oot nolo ku oot laittanu ton saman tekstin tohon sivuun ku mikä annika-o:lla oli sillo.............huoooooooh

    VastaaPoista
  10. Janette: oi vitsit, siihenkin tarkotukseen toi ois aika jees, eipä tullu mieleen! :)

    susanna: kiitti! niinkin paljon kun 2,90€ :-D (vai oliko se 2,95€, enivei..)

    Marie: kiitti! musta toi on aika hyvä tohon tarkotukseen :-)

    Ninnis: jep, täytyy varmaan hankkia vielä toinenkin tollanen.. :)

    iidumarie: suosittelen, toi on aika kätsy ko on noin pieni mut silti käytännöllinen :>

    Anonyymi: no voi herranjumala sentäs, yhyyy

    Irina: mikä kaulakoru? mun tietääkseni noista ei oo mikään oo ginasta :-D

    Anonyymi: oon tehny noi kuvat ihan paintilla ja sitte vaa lisänny ne tonne reunaan kuva gadgetteina :>

    Anonyymi: voi kuule, mulla on ollu toi teksti monessa paikassa jo kauan ennen ko ees aloin bloggaamaan, saatikka tiesin ees annika-o:n olemassa olosta..

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX