keskiviikko 31. lokakuuta 2012

outfit

takki ja neule H&M, housut Dr.Denim, kengät Converse, laukku Chicnova.com ja kaulahuivi Gina Tricot

Iltaa! Tähän alkuun voisin kirota tän pimeän syksyn. Ottaa muuten hieman päähän kun pimeys tulee niin aikaisin! Millä ihmeellä mun pitäs keritä asukuvia nappailemaan valosaan aikaan kun nukun iltaan asti yövuorojen takia? Tänäänkin heräsin vähän neljän jälkeen ja suuntasin pikaisesti ottamaan muutamat asukuvat siskon kanssa niin kauan kun se on ees mahdollista. Pahoittelut siis erittäin huonolaatuisista kuvista, jotka ainakin raastavat mun silmää, mutta ei auta kun tulla toimeen näiden kanssa.

Päällä mulla oli viime viikolla H&M:ltä löytynyt poolokauluksinen viininpunainen villapaita, josta tykkään ihan älyttömästi! Paita on takaata hieman pidempi kuin edestä (kuvista sitä ei tosiaan nää..) ja ihan super lämpöistä materiaalia. Juuri tälläsiä löytöjä on kiva tehdä ennen kun kylmät ilmat oikeasti iskevät.

Mä taidan suunnata tästä viemään pari paketit takaisin sinne mistä tulivatkin. Mä näytän teille sitten muutamia uutuuksia kun yksi paketti nyt löytäisi tiensä ensin mun luo. Loppuilta taitaa mennä poikkiksen seurassa ja yön lähestyessä mä suuntaan töihin, yks yövuoro tarvis tähän hätään jaksaa vetästä ja viikonloppuna onkin pitkästä aikaa päivävuoroja (aka prisma-vuoroja) tiedossa. Että semmosta. Ai niin, mulle kuuluu hyvää! 

Kuulumisista tulikin mieleen, että te ihanat voisitte ilmoitella olemassaolostanne heittämällä postaustoiveita taikka palautetta tai mitä mieleen tulee, tänne! Olisi tosi kivaa jos jaksaisitte :-)

4 kommenttia:

  1. Niin hieno toi neule...pakko ostaa samanlainen jos on viela:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä tykkään tosta ihan hirmusesti! salon hennesissä noita ainakin oli vielä :-)

      Poista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX