maanantai 8. lokakuuta 2012

outfit


Neule Zara, housut Dr.Denim, takki & kaulahuivi H&M, kengät Converse & laukku Chicnova.com 

Täältä tulee kuvia perjantailta kun oltiin parin ihanan tytsyn kanssa kuvailemassa pitkästä aikaa. Sade pääsi yllättämään, mikä ei sinäänsä oo niin yllätys ottaen huomioon tän mahtavan sään mikä on viime aikoina ollut, mutta ehdittiin kuitenkin napata muutamat kuvat. Kuvissa näkyy vähän heikosti mun uutta tukkaa, kun kävin viime tiistaina kampaajalla värjäyttämässä ja lyhentämässä tukkaa. Mä tykkään ainakin ihan älyttömästi mun hiuksista tällä hetkellä. Katotaan jos saisin parempaa kuvaa tukasta lähiaikoina :)

Mulla on taas yövuoro-putki menossa, ja hetken päästä lähtee vuoro 2/4, joten alan laittamaan kimpsuja kampsuja kasaan ja suuntaan töihin. Öitä!

10 kommenttia:

  1. Ihana asu ja tosi kivat noi hiukset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) mäkin tykkäilen kovasti mun tukasta =)

      Poista
  2. uu onks sun hiuksia liukuvärjätty vai näyttääkö vaan? tosi kivat, mäki haluan! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu on! :) en uskaltanu värjätä latvoja kovin vaaleiks, mut tykkäilen näistä just tälläsinä :) ei ku värjäilemään! ;)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Liikennemyymälätyöntekijänä työskentelen :)

      Poista
  4. I love this,honey!Absolutely amazing;-)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com/

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX