tiistai 16. lokakuuta 2012

Michael Kors watches - help!

 Michael Kors Blair Watch

Niin kun otsikko jo kertookin, mä tarvisin teidän apua yhdessä pulmassa. Oon jo pidemmän aikaa mietiskellyt, että tarviin rannekellon. Mulla on ollu varmaan ala-asteella viimeksi kello, jotta tiesi mihin aikaan piti tulla kotiin kesken leikkien. Oon selaillut nettiä, blogeja ja lehtiä miettien millainen rannekello ois kaikkein kivoin. Löysin Gantilta yhden potentiaalisen ehdokkaan, mutta en oo ihan varma siitä. Ylläolevien Korsin kellojen ulkomuoto miellyttää mun silmää aika mukavasti, joten enköhän mä johonkin ton tyyliseen päädy.

Jos teillä on mielessä saman tyyppisiä malleja muilta merkeiltä niin olisin kiitollinen jos jaksaisitte linkkailla niitä mulle :) Niin ja se suurin ongelma, väri! Millä ihmeellä mä osaan valita kahden ihanan värin väliltä, joita molempia tulisi varmasti käytettyä. Hopeinen olisi ehkä käytännöllisempi, mutta kultaisia asusteita mä tarvisin kipeämmin. HELP!

29 kommenttia:

  1. Ite tykkään enemmän tosta kultaisesta! On jotenkin kauniimpi kuin tuo hopea :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tää on niin hankalaa kun tykkään molemmista ihan hirmuisesti :( mietin vaan, että onko se kultanen oikeesti kullan värinen vai tollanen kun kuvassa, mun silmään toi ei ihan kullanvärinen ole vai höpöttelenkö taas omiani? :-D

      Poista
  2. hopeinen! sopii paremmin kaikkien vaatteiden kanssa :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi on ihan totta! mutta jos mulla on hopeiset korut niin aina on niittejä, peace merkkejä sun muita ei niin asiallisia koruja kädessä :-D mä niin harvoin käytän thomas sabon korua, nominationeita taikka guessin rannekoruja, jotka on mun mielestä paljon asiallisempia ja sopeis paremmin ton hopean kellon kanssa :)

      Poista
  3. Kultanen on mun mielestä tyylikkäämpi :)

    VastaaPoista
  4. ite tykkään enemmän tosta hopeesta :) sun kannattaa miettii et onko sulla kumpia enemmän niiku kultasia vai hopeisia koruja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on hopeisia enemmän, mutta tarvisin ja haluisin just kultasia koruja.. :/

      Poista
  5. Kultaisen ottaisin ainakin itse :)

    VastaaPoista
  6. Vastaukset
    1. mä taidan ehkä olla kultasen kannalla tällä hetkellä, mut mietin vaan sitä, että oisko se hopeinen kuitenkin käytännöllisempi? ääh emmäää tiijä! :(

      Poista
  7. mäkin valitsisin kultasen! oon kans metsästäny jotain hienoo ja tyylikästä opiskelijabudjettiin sopivaa killutinta, mutta vielä ei oo löytyny :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä aattelin, että satsaan yhteen kelloon enemmän ja ostan just sellasen kun haluun. muuten voi käydä niin, jos päätän hankkia vaikka edullisemman niin kohta tajuun et mulla on niitä miljoona :-D mun mielestä on niin kauheen hankalaa löytää halpaa ja oikeesti hyvännäköstä ja laadukasta kelloo, mitä oon kattellu kaupungilla ollessa. tai sitte oon vaan liian vaativa :-D

      Poista
  8. Vastaukset
    1. ei ollenkaan huono sekään, tässä tää ongelma :D

      Poista
  9. Kultane MK on mun omalla loputtomalla hankinta listalla, joten sanon siis kultanen! :D Molemmat on kyllä ihania :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kultasta mäkin oon joskus aikasemmin himoinnu, unohtanu koko homman ja nyt tajusin et mun on oikeesti se kello saatava :) tää olis niin helppoa jos tietäsin kumman värisen haluun yhtä vahvasti ko tiijän et haluan ylipäänsä kellon :D

      Poista
  10. Tee kompromissi ja elä osta kumpaakaa vaan osta esim valkonen tai musta nahkahihnanen kelll! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei hullumpi ajatus! itseasiassa kurkkisin just yks päivä timanttisilla gantin hopeista kelloa, missä oli valkonen nahkahihna ja se näytti niin kivalta! pahoin pelkään ettei se pysy valkosena kauaa :/

      Poista
    2. Kyllä se yllättävän hyvin pysyy valkosena! Kaverilla on yks valkonen nahkahihnanen kello ollu jo pari vuotta ja se ei ainakaa oo menny juuri miksikää muutaku siitä kohdalta mistä se laitetaan kiinni! :) harkitse vakavasti!

      Poista
  11. Mä ottaisin hopeisen!:)
    Johtuen varmaan siitä että arastelen muutenkin kultaa, vaikkakin pikkuhiljaa oon opetellut sitä käyttämään!

    //jaddsmi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäkin oon ennen ollut hopeisen kannalla, mutta nykyään toi kultanen koukuttaa niin kovin. täytyy miettiä tulevaisuuttakin kumpi on parempi valinta :)

      Poista
  12. Ihan samanlaisia en kyllä nyt löydä mutta ite oon ainakin kuolannut jo vuoden Daniel wellingtonin kelloja. Upeita! http://www.danielwellington.com/fi/

    wtml-maria.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en oikeen tiijä tykkäänkö noista dw:n kelloista :/

      Poista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX