keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

topshop love

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Oon lähiaikoina selaillu innoissani Topshopin nettisivuja. Mun tekis niin mieli laittaa tilausta jossain vaiheessa menemään, tuolla on meinaan niin ihania juttuja! Keräsin tähän mun lemppareita kollaasien muodossa ja muodostin asuja, joita mä voisin kuvitella käyttäväni.

Onko teillä kokemusta Topshopilta tilaamisesta? Oisin erittäin kiinnostunut ja myös kiinnostaa myös, että miten tuotteiden palauttaminen onnistuu.

PS. Arvontaan voi osallistua 12.3. asti täällä

9 kommenttia:

  1. Mulla ainakin on vaan positiivisia kokemuksia topshopilta tilaamisesta! :) Melko nopea toimistuski, mulla on minimissään mennyt viikko tilauksesta ja paketti on ollut postilaatikossa.

    Palautus toimii jotenkin niin, että paketin mukana tulee 2 "palautus tarraa", jotka sitten länästään takasin lähetettävän paketin päälle :) niissä on siis palautus osoite ym pitää itse täyttää jotain kohtia. Mut siihen pitää sitten hakea jokin palautus numero sieltä omalta tunnukselta topshopin sivuilta :D Niissä tarroissa on aika hyvät ohjeet miten toimia :) Ite en kyllä oo ikinä palauttanu mitään. Sitten täytyy olla tarkkana vielä että se paketti ehtii perille 14 päivän sisään!

    VastaaPoista
  2. noi laukut on kyllä ihania ja niin on oikeestaan kaikki muukin. =) ja ite en oo tilannu topshopilta mitään mutta ainakin joltain oon kuullut että paketti ei koskaan saapunut perille mutta sitten sai rahat takaisin. toi tosin on varmasti aika harvinaista ja ainakin ite oon monta kertaa ollut tilaamassa tuolta jotain vaikken sitä sitte oo koskaann tehnyt:)

    VastaaPoista
  3. uu törkeen ihania vaatteita! kelpais kyllä mullekkin(;

    VastaaPoista
  4. Toi musta laukku on täydellinen! Ja noi molemmat olkaimettomat mekot (musta ja valkonen) kelpais kyllä mulle! Ja sit vielä ton ensimmäisen kollaasin paita ja kengät <3 Ja monet muutkin noista vaatteista, mut noi nyt ainakin.. :D

    VastaaPoista
  5. Noi beiget korkkarit tuolla alussa oli aivan ihanat!

    VastaaPoista
  6. Ompas ihania vaatteita, ja tosi hyvin oot yhdistelly! Voisin käyttää noita kaikkia asuja!:)

    VastaaPoista
  7. kerran oon tilannu topshopista eikä oo kyllä valittamista, paketti tuli yllättävän nopeesti ja palauttaminenki on mun mielestä mahdollista. :)

    VastaaPoista
  8. Sara: niin on :)

    Heli: ooi ihanaa kuulla :) kiitti tiedoista :>

    stina: niin on :) tänään tuli kaverilta viestiä "laitetaanko yhteistilaus menemään" - ja eihän siitä voi kieltäytyä ;)

    ooona: niin on, ja mulle myös! :>

    Anonyymi: tota listaa vois jatkaa vaikka ikuisuuksii :) tykkäilen noista laukusta tosi paljon :>

    Minna: niin on :>

    kiianniina: ooi kiitti, kiva kuulla, että jokin muukin tykkää :) samoin mä! :>

    evoliina: ooi kiva tietää :) mua pelottaa toi palauttaminen, täytyy koittaa ottaa selkoa miten homma toimii :>

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX