tiistai 18. joulukuuta 2012

181212

Iltaa! Tai no oikeastaan öitä tässä vaiheessa pitäs jo toivotella.. Mulla oli tosiaan tänään tän yövuoroputken keskellä se ainut vapaapäivä. Heräilin tossa puoli viiden aikaan illalla, laitoin itteni kuntoon ja suunnattiin poikkiksen kanssa Turkuun kaverin luokse mun läppäri mukana. Mun kone on jo pidemmän aikaa ollut vähän turhan hidas ja sekoillut omiaan, joten bootattiin ja tyhjennettiin tää kokonaan ja asennettiin käyttis uudelleen. Täytyy kyllä myöntää, että nyt toimii kone super paljon paremmin ja nopeemmin kun ennen, jee :) 

Vielä on kolme yövuoroa edessä, mutta sen jälkeen alkaa kovin kaivattu loma! Mä lueskelen vielä hetken aikaa lemppariblogeja ja laittelen tätä konetta kuntoon, mitä oon tässä jo useamman tunnin tehnyt.. Homma alkaa olemaan onneksi jo voiton puolella.

Yllä vielä kuvaa mun pikkukuusesta ja kivoista koristeista, mä tykkään ainakin ja kovin! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX