perjantai 23. maaliskuuta 2012

HOI Tukholmassa olleet!

 kuvat Tukholman reissulta kesäkuu 2010

Moikka! Tulin iffoomaan, että oon lähdössä pääsiäisenä 6.-9.4. Tukholmaan ja kaipailisin hieman teidän neuvoja. Missä kaikkialla kannattaa käydä (esim. nähtävyydet), mistä löytyy parhaimmat shoppailupaikat (Urban Outfitters - mistä se löytyy?!) ja ravintolat sekä Tukholman yöelämäkin kiinnostaisi hieman. Olisin tosi kiitollinen, jos viittisitte vinkkailla ja suositella paikkoja, kerrankin kun on aikaa hieman enemmän tutustua kaupunkiin. :)

5 kommenttia:

  1. Ite oon lähössä risteilylle ensiviikolla ja otin shoppailuneuvoja P.S I love fashion blogista ! Tässä tarkempi linkki kyseiseen postaukseen:
    http://psilovefashion.indiedays.com/2011/03/02/stockholm-shopping-guide/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuolta PS I love fashion:ista löytyy tosi hyvät vinkit, ihan ne perus katujen nimet, joilta kauppakeskukset ja pääkadut löytyvät mitä etsit(yhden niistä varrella just urban outfitters; Birgin Jarls Gatanin vieruskatu, nimeä en muista...) :) Ihanaa reissua t. kadekadekade

      Poista
    2. kiitos vinkeistä molemmille! :) mä luulen että tosta reissusta otetaan kyllä ilo irti oikein kunnolla ;)

      Poista
  2. Oon kyllä ollu sielä, mut aika kauan jo sitte etten tarpeeks hyvin osaa sanoo, mut tänään kaupassa osu silmään Demi-lehden kannessa, että siinä ois joku ohje tuonne shoppailuun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti vinkistä, mä nappasin ton lehden eilen töistä päästessäni mukaan :)

      Poista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX