maanantai 11. huhtikuuta 2011

kuulumisia



paita 2nd hand, farkkuleggarit Vila, kaulahuivi Gina Tricot, takki H&M, kengät Lacoste & laukku Chapnlle.com

Tässä ois parit kuvat eilisen ja tän päivän rentoiluasusta + meikittömästä naamasta. Oon lukenu tän päivän psykan tenttiin ihan hulluna, ja kun saan tän pois alta, mun pitäis alkaa lukea keskiviikon kasvatustieteen lopputenttiin. Tosin mulla kyllä hajoo pää kun luen vaan koko ajan, enkä ehdi puuhailemaan pahemmin muuta.

Mä suuntaan kohta syömään, sitten vielä vähän kertailemaan tenttiin, ja tentin jälkeen pelaamaan säbää, jos vaan ehdin. Että semmosta, palaillaan myöhemmin :)

PS. Blogikirpparilla kohteita huudelleet huomio! Kurkatkaapa sinne s-posteihinne ja vastailkaapa mulle :) Laitan tentin jälkeen s-postia eilen sulkeutuneiden kohteiden huutajille.

11 kommenttia:

  1. tää on tosi kiva blogi ja oot mukavan olone tyttö =)

    VastaaPoista
  2. tosi kiva asu ! :)

    http://elli-in-wonderland.blogspot.com/2011/04/linkita-blogisi-link-your-blog.html

    VastaaPoista
  3. oot tosi kaunis ilman meikkiä :)

    www.yesfashionfondue.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. miks sulla on tommonen laama ilme kaikis kuvis?

    VastaaPoista
  5. Kui sä oot noin kaunis ilman meikkiä! =) Oon kateellinen :D

    VastaaPoista
  6. Youre blog is amazing xoxo
    beautiful photos ;)

    amoureuese.blogspot.com <--- come in :D

    bye :)

    VastaaPoista
  7. IMAN: kiitti :)

    elliii: kiitos :>

    Nora: haha kiitti :-D

    Anonyymi: oon laama jaau

    Fanny: voi kiitos, ei kyllä kandee olla :-D itte oot super nätti! :)

    audrey: kuulostaa ihan kivalta, täytyy harkita :>

    aniia ♥: thanks so much! :>

    VastaaPoista
  8. tosi kiva asu!:))

    http://darlinggivemeyourshoes.blogspot.com/

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX