torstai 4. maaliskuuta 2010

tonight, i'mma fight 'til we see the sunlight

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Tänään on ollu tosi kivsu päivä :) Uskaltauduin pyöräilemään pitkästä aikaa, ja sen kyllä huomas...heh. Ulkona oli tosi liukasta, huomasin sen kun meinasin pariin otteeseen kaatua ihan kävellen.
Kävin päivällä taas nopsaa koululla kääntymässä ja sen jälkeen suuntasin kaupungille. Kävin hakemassa H&M:n paketin ja kiertelin muutamia Plazan liikkeitä. Löysin JC:stä vaikka mitä kivaa, no siellä ne kaupassa mua odottaa :-D

Lindexissä huomasin tangolla roikkuvan chinon tyyppisiä pöksyjä alennetulla hinnalla varustettuna. Noh, voitte vaan arvata mitä tapahtui kun hintalapussa luki 4€!! Sovituskopin kautta suoraan kassalle. Mukaan tarttui myös kultainen niittirannekoru. En oo vieläkään päässy eroon tosta mun niittirakkaudesta.

Mä petyin aika pahasti kun avasin ton Hennesin paketin. Sen sijaan että siellä olis ollu mun tilaamat käärmelegginssit, löysin paketista ruman mustan jakun kokoa 40. Noh ei voi mitään. Onneksi sentään noi shorsit ja sormukset tuli niin kuin pitikin :)

4 kommenttia:

  1. Ihania sormuksia! Etenkin toi lintusormus on tosi nätti (: Mä en kyllä tiä miten noita juttuja palautetaan, mut miks sait sieltä jonkun jakun? :D

    VastaaPoista
  2. Iina: kiits, mä tykkään siitä kans :) en tiiä, piti tulla mun kauan himoitsemat käärmeleggarit ja sain ruman jakun :( höh. noh aina ei voi voittaa :D

    VastaaPoista
  3. Noi sormukset on ihania! Ja niittirakkaudesta on kieltämättä vaikea päästä yli ;D
    Hitsi, vhän paska säkä ton paketin kanssa. Ite ei oo koskaa tarvinnu palauttaa mitään joten mä en ainakaan osaa auttaa, ne ohjeet tuntuu muutenki olevan niin sekavat =(

    VastaaPoista
  4. Essikatariina: kiitti, mä tykkään kans tosi paljon :) hah, älä muuta sano! mulla on sellanen olo tällä hetkellä etten tuu ikin kyllästyy niiteihin :-D niimpä, ei voi mitään. täytyy laittaa äiti asialle :-D

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX