lauantai 27. maaliskuuta 2010

so we fight through the hurt and we cry and cry and cry and cry

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Tässä ois kuvia muutamalta viime päivältä. Mitään erityistä ei oo tapahtunu, oon ollu vaan kotona oikeestaan. Mulla ei oo ollenkaan sellanen olo, että koulu olis loppu :-D Ehkä mä totun siihen ajan myötä. Oon kattellu hirveesti leffoja tässä lähiaikoina paremman tekemisen puutteessa. Jotenkin outoa kun ei enää tarvii lukea, tai no enhän mä kyllä oikeestaan kamalasti lukenu ees sillon kun ois pitäny...

Nyt jatkan taas leffan kattomista ja illalla meen ehkä kuuntelemaan Fintelligenssiä, jos jaksa, saa nähdä. Heijdå!

6 kommenttia:

  1. Minkä vuonna oot syntyny? :)

    VastaaPoista
  2. Hitto kun en oo Salossa ja missaan fintelligensin:D

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: -91

    Jenna: haha :D mä en mikkään fani oo mutta muodon vuoks pittää mennä kuuntelemaan :-D

    VastaaPoista
  4. hei, ihana blogi <3 huonepostaus ois tosi kiva :)

    VastaaPoista
  5. Alko tehdä mieli pitsaa kun luki tätä postausta =D

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: kiitti, voisin toteuttaa sen kunhan ehdin ja tää huone ois siisti.. :-D

    Essikatariina: haha :'D

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX