sunnuntai 25. marraskuuta 2012

party outfit


toppi Zara, hame H&M, kengät Ellos, laukku Lindex, kaulakoru Chicnova.com, muut korut Lindex, Gina Tricot, Nelly.com, Kalevala, Glitter & H&M

Heippa! Tosiaan eilen illalla juhlittiin pienellä porukalla mun luona tuparit part kakkosia. Mulla oli ainakin ihan älyttömän hauskaa koko illan ja kiitos vielä kaikille, ketkä paikalla oli :) Kerrankin mä ehtisin nappaamaan baariasusta kuvan. Yleensä se aina jää ja siksi niitä baariasuja ei ookkaan täällä blogin puolella näkynyt. Mä yritän kyllä skarpata kaikkien asujen kuvailujen kanssa, mutta näitä baariasuja voisin myöskin kuvailla tänne jos teitä nämä kiinnostavat? :)

Mulla oli kamala etutukkakriisi eilen, eikä etuhiukset halunnu asettua paikoilleen ei sitten millään. Eipä ollut pahemmin muita vaihtoehtoja kun vetästä tukka ylös.. Mä näytän omasta mielestäni tosi hassulta ottatukka ylhäällä, joten siksi mulla on tukka näin ehkä kaks kertaa vuodessa, heh.

Menin siinä kuuden aikaan aamulla nukkumaan ja oon ollut ihan koomassa koko päivän, mitä nyt oon kolmesta lähtien oon hereillä ollut. Mulla on aika vahva veikkaus, että loppuilta menee hyvin reinnoissa meiningeissä - telkkua kattellen, lemppari blogeja lukien ja tupareitten jälkiä siivoillen. Palaillaan myöhemmin, moimoi! :)

14 kommenttia:

  1. älyttömän kiva asu!!toi hame ja koru, uuulala!:)IHANA!

    VastaaPoista
  2. i-ha-na asu, näitä olis todellakin kivaa nähdä useemminkin! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih kiitoksia! munkin mielestä ois kiva nähdä useamman, mä koitan skarpata :)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. eikö vaan! oon ettiny pidemmän aikaa kivannäköstä (ja sopivan hintasta..) kunnes löysin tän H&M:n hameen :>

      Poista
  4. ihana toi paljettihame, vau!

    VastaaPoista
  5. Aivan ihana asu ja hiuksetkin just nätisti :)

    VastaaPoista
  6. Sun hiukset on aivan ihanat ja tosi nätti hame! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon :) hameesta mäkin tykkäilen mutta hiusten kohtaloa en osaa päättää :-D

      Poista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX