torstai 23. elokuuta 2012

outfit

toppi Cheap Monday farkut Dr.Denim takki H&M huivi Sokos kassi Weekday kengät Converse

Piiiiitkästä aikaa sain asukuvaa tänne blogin puolelle. Näissä perus vermeissä vietin aikaa tänään kaupungilla yhden ihanan punapään kanssa. Oon ottanu nyt lomalla vaan ihan iisisti ja viettäny aika paljon aikaa kotona, joten kiva että välillä näkee kamujakin :-) Mukaan kaupungilta tarttui toi ihana lippu huivi, jollaista oon ettiny vaikka kuinka kauan! Tykkään ihan hirmusesti siitä ja se passaa niin kivasti noitten conssienkin kanssa, heh. Myöskin Gossip Girlin neljäs tuottari lähti kotiin, etten vaan pitkästy loman aikana täällä kotona hengaillessa. Onneksi ei tarvii koko lomaa kotona kökkiä vaan on jotain pientä kivaa ohjelmassa, muun muassa kaverin läksiäiset (toisen lähteminen toiselle paikkakunnalle ei sinäänsä oo kyllä kovin kiva juttu..) ja huvipuistoilua äitin ja isin kanssa, naurakaa vaan! Nyt mä taidan lähteä moikkailemaan poikkista ja naapuria, heipat!

10 kommenttia:

  1. tosi kiva asu! ja sun asunto näyttää tosi viihtyisästi sisustetulta :) tekisitkö siitä tarkemmankin postauksen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) joo, heti ko saan tän siivottua ni voisin tehdä :)

      Poista
  2. Toi sun tukka on ihanan värinen ! :) ja oon kade sun asunnon lattiasta joka on kanssa upeen värinen !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :) mä oon itseasiassa miettiny kovasti et mitä sen kansa teen kun tiistaina kampaajan tuoliin istahdan :-) hihii, mä tykkään kanssa niiiiiin kovin tosta väristä!

      Poista
  3. vähä kivalta näyttää toi sun kämppä, ihanat laminaatit/parketit ja tosi uuden näkönen keittiö :-) ja asustakin tykkään, haha!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :) tää on kokonaan rempattu ni on uuden näkönen jokapuolelta - works for me :)

      Poista
  4. ootpa läskistyny. noi hiukset ei myöskään sovi sulle pätkääkään. kun sulla rahaa kerran on, niin aloita treenaaminen.

    VastaaPoista
  5. Paras pitkään aikaan :-DDD hoho voi että ko oon niin kamalan läski ja rumat hiukset yhyyy :(

    VastaaPoista
  6. Olet oikeasti äärettömän nätti/söpö/kaunis. Kunnioita ulkonäköäsi kun noin upea sinulle on annettu. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh, kiitti. mä oon ihan tyytyväinen mun ulkonäköön jos se on jotenkin epäselvää :)

      Poista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX