keskiviikko 29. elokuuta 2012

home sweet home




26 kommenttia:

  1. Aivan ihana koti! olen kateellinen.. :D

    VastaaPoista
  2. ihanan näköstä, ihan sun näkönen kämppä :-)

    VastaaPoista
  3. ihanan näköinen koti :) ja hauska tuo vikan kuvan päivämääräjuttu, vaikka itse en kyllä muistaisi varmaan tuohon päivämääriä vaihdella ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :) alakerran naapuri/kaveri toi sen mulle tuparilahjaksi ko olin sitä kuolannu jo pitkään :) jos yhtään lohduttaa niin en mäkään muista/jaksa sitä aina pitää ajantasalla :D

      Poista
  4. Ihana mielettömän kaunis koti sulla! :)

    VastaaPoista
  5. vau! mieletön sisustus :) oon niin kade!

    VastaaPoista
  6. Oho onpas ihanan näköinen koti!<3

    VastaaPoista
  7. Todella ihanasti olet kyllä kotisi laittanut. Tuolla varmasti viihtyy erittäin hyvin :) Sulla on hurjan hyvä maku sisustuksessa ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitti :) kyllä tääl vois muutamia juttuja muuttaa, mutta kelpaa :)

      Poista
  8. mistä oot hankkinu tuon seinätarran? ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on kuismalta, pienestä sisustus/lelu/käyttötavarakaupasta täältä salosta :) niin on!

      Poista
  9. voi vitsi, sairaan ihana!

    VastaaPoista
  10. ihanat haaleet värit ja mun makuun ehdottomasti :)!

    http://withsaararosa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. IHANA koti, oon ehkä vähän kade :) ja aah haluan tollaset niittiloaferit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitti :) noi niittiloaferit on ihan parhaat!

      Poista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX