perjantai 30. syyskuuta 2011

nelly.com, again

loufytgbhoiu

Heippa! Nellyn tilaus tuli ja edellisessä postauksessa olikin se musta, läpikuultava toppi, joka oli ainut jonka mä siitä tilauksesta pidin. Odotin kovasti sitä punasta Vilan neuletta ja kappas! Se puuttui kokonaan tilauksesta ja tilalla oli väärä tuote.. Juuri sen neuleen mä oisin niin kovin halunnut. Koitin ettiä sitä neuletta Nellyn sivuilta, mutta tuloksetta, höh.

Laitoin tänään aamulla nellylle vielä toisenkin tilauksen menemään ilmaisten postikulujen takia, ja koska koodilla "HAPPY15" saa 15% alennusta 3.10 asti, joten nyt kannattaa tilailla ;) Tossa yllä on kollaasissa mitä tilasin. Tilasin kerralla enemmän alennuksen takia, ja laitan palautukseen menemään huonot jutut.

Viime tilauksessa tulleet nahkashortsit oli liian suuret sekä huonon malliset, joten löysin nämä niitten tilalle. Pipolle jäi alennuksen jälkeen hintaa 1,95€ joten pakko se oli napata mukaan! Löysin myös muutaman kivan Cheap Mondayn t-paidan/topin. Yks noista on miesten puolelta, mutta aattelin ehkäpä tehdä siitä topin, saapi nähdä. Farkut on myöskin Cheap Mondayn ja neule Ichin.

Katotaan tuleeko tästäkin ihan turha tilaus, kun paketti saapuu :)

6 kommenttia:

  1. uu miten kivoja vaatteita! tekee nyt mieli taas itteki tehä kunnon tilaus nellyyn..vaikka tilasin sieltä just kaikkee :--D ää

    VastaaPoista
  2. I believe that Nelly.com SHOULD ship to Chile :( there are great thing in that page

    VastaaPoista
  3. voisitko kuvata vähän paremmin niit sun elloksen kenkiä(jalassa) , mä kiinnostuin niistä :--D

    VastaaPoista
  4. mietiskelin onks sun pitänyt maksaa flickrissä että saat lisää kuvia? vai onko sulla vielä niin vähän kuvia siellä ettei oo tarvinnut maksaa mitään? mun pitäis nyt maksaa että saan sen Pro account mut en tiiä onnistuuko se kun mulla ei oo mitään visa korttia.. osaatko auttaa?:(

    VastaaPoista
  5. IMAN: haha :D nelly on katala paikka :-D

    Paula: yeah, it's a shame

    Anonyymi: voin!

    Cookie: thanks!

    nooris: ei, mulla on ihan se ilmanen tili (tai useampia.. :D) oon kuitenki käyttäny image shackia jo pitkään ja vähän aikaa sitten vasta aloin käyttämään flickriä. mun tietääkseni sinne saa ladata kuukaudessa sen tietyn määrän?

    VastaaPoista
  6. okei kiitos paljon! pitää miettiä mitä tekisin:)

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX