maanantai 21. helmikuuta 2011

7 things

Riikka laittoi aikaa sitten mulle tälläsen haasteen, jota en oo ehtinyt ennen tekemään, mutta nyt on sopiva aika tälle! Eli tarkotuksena on paljastaa 7 asiaa ittestä ja laittaa haaste eteenpäin. Voin kertoa jo nyt, että oon niin huono tälläsissä, mutta here we go:

1. En tiedä kuinka moni tietää, mutta mulla on ollu sekä ylhäällä että alhaalla raudat.

2. Nuorempana oon ollu paljon mukana Salon Lasten Laulukaupungin toiminnassa mukana, jonka takia oon ollu esim seinäjoen tangomarkkinoilla, plazassa ja torilla monta kertaa ja silja linellä esiintymässä/laulamassa.



3. Oon ollu vaan kerran perheen kanssa ulkomailla, ottaen huomioon, että oon kuitenkin ollu ulkomailla 10 kertaa.

4. Soitin 4 vai 5 vuotta harmonikkaa, ja tein perusasteen (1/3, 2/3 & 3/3 tutkinnot) asteen opinnot pari vuotta takaperin.

5. Iik, tää käy jo hankalaks! Oon ollu ihan pienestä asti hirvee höpöttämään ja sellanen villi lapsi :-D Joskus on kylläkin niitä päiviä ko kaikki ärsyttää ja tekee mieli vaan huutaa ja ärtyillä kaikille. Mutta yleensä oon melko iloinen ja läppä tyyppi :-D



6. Edellisestä tulikin mieleen, että miks ihmiset nauraa mun naurulle ? Kuulemma hihitän oudosti :D

7. Nyt ko alkaa miettimään nii tää 7 asiaa on aika vähän.. Voisin listata enemmänkin ko vauhtiin pääsin mutta tyydytään tähän 7. Oon asunu koko ikäni samassa talossa ja kivassa paikassa. Välillä tekis mieli asua ihan keskustassa mutta tää on niin rauhallista aluetta, että tykkäilen pakostakin asua täällä.

Sellasta tällä kertaa. Jos haluutte tietää lisää (tottakai haluutte! :-D) niin kysymyksiä saa ilomielin laittaa lisää tänne!

Mä haastan Sannan, Anna-Liisan, Lotan, Kristan, Ellan, Annabellan ja Nellin.

8 kommenttia:

  1. hahaa kiitti haasteesta, katotaan jos ehdin jossain välissä tehdä tän ;)!

    VastaaPoista
  2. Vieläkö harmonikka soi? :)
    Toi Mavalan pinkki lakka näyttää hankittavalta... :D

    VastaaPoista
  3. Mist oot ostanu tollasen huulikiillon? :)

    http://ruusukerotta.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Jee teit tän ;)

    Mäkään en oo matkustanut perheen kanssa oikeestaan yhtään, vaikka ulkomailla on tullut käytyä varmaan yli 25 kertaa. Äitin kanssa oon ollut pari kertaa reissussa, mutta koko perheen kanssa vaan jossain Tallinnassa ja kerran Viipurissa. En kyllä silti oo kateellinen niille jotka kävi lapsena aina lomalla jossain Kreikassa tai Kanarian saarilla, koska me oltiin aina mökillä ja sielläkin oli aika kivaa ;) Paljon kivempi tälleen vanhempana reissata!

    VastaaPoista
  5. Minna: kertaakaa en oo koskenu hanuriin sen jälkeen ko lopetin, hupsista.. :-D se on! :)

    SSM: H&M:stä :>

    Riikka: jooo vihdoinkin :-D joo todellakin, ei lapsuuden reissuista muistais ees niin paljon ja reissujen sisältökin ois ihan erilainen ko vanhempana reissatessa ;)

    VastaaPoista
  6. hheii, tota kiitosta siit laukusta!=)

    VastaaPoista
  7. Ninna: jee se tuli perille :-D mua aina pelottaa että ne hukkuu postii :(

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX