keskiviikko 22. syyskuuta 2010

sometimes good things happen to bad people and bad things happen to good people, that's just how life works

Photobucket
Photobucket

Pari uutta juttuja, Tigin superhyvä kuivashampoo ja lakka, sekä H&M:n söpö pöllökoru! Tää blogi on muuttunu aikamoiseks ostosblogiks, mun täytyy selvästi tehdä jotain asialle.

Me raadettiin koko maanantai-ilta kaverin kanssa psykologian esitelmän parissa, joka me esitettiin eilen ja ollaan jopa hengissä vieläkin - aikamoinen saavutus siis. Mulla on aina ollu paha tapa jättää kaikki asiat viime tinkaan, ja sen siitä saa ko ei osaa tehdä hommia ajoissa. Eilen illalla alettiin väkertää kasvatustieteen henkilöesitelmää perjantaita varten, jos tällä kertaa hommat ei menis niin viimetippaan :D

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Pari pärstäkuvaa pitkästä aikaan. Oon tykästyny erilaisiin rusetteihin ihan liikaa, musta ne on vaan niin kivoja.

Tänään käytiin ostamassa kaikkea synttäreitä varten tarvittavia juttuja, huomenna suunnataan Börssiin kuuntelemaan Fintelligenssiä, perjantai meneekin leppoisissa merkeissä, lauantaina meillä on luentoja yliopistolla ja illalla mennään tyttöjen kanssa juhlimaan mun synttäreitä, ja sunnuntaina suuntaan kohti kotia. Maanantai meneekin sielä äikän yo-kirjotuksissa.. Nyt mä alan kattomaan leffaa, ennen ko kouluhommat kutsuu taas, moimoi :)

6 kommenttia:

  1. ihania kuvia! oot tosi nätti :-)

    VastaaPoista
  2. oon kauan miettiny et ostasin ton kuivashampoon! mut sit oon miettiny et mitenköhän se sit toimii..et onks hyvä.. Mut näköjää se on superhyvä ;)

    VastaaPoista
  3. Toi pöllökoru on kiva! Mun oli myös tarkoitus mennä katsoo fintelligenssiä, mutta oon vähän flunssassa ni pakko skipata :S

    VastaaPoista
  4. siiri: kiitti :)

    haidi: mäki eka vierastin kuivashampoita mut sitte rohkenin kokeilla tota, ja pakko kyllä myöntää että eron huamaa ko tota käyttää :p

    Riikka: munki mielestä :p nyt on hirveesti kaikkee flunssaa yms liikkeellä, kaveri sairastui joten mäki skippasin enkä mennykään börssiin eilen :s

    VastaaPoista
  5. äööäöä oot tosi nätti :--)

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX