keskiviikko 29. syyskuuta 2010

im alive

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Moikka! Mä olen hengissä (ainakin melkeen) vaikka musta ei mitään ookkaan kuulunu. Tosiaan oltiin lauantai-iltana juhlimassa mun synttäreitä ja oli hirmu kivaa. Sunnuntai päivä menikin nukkuessa - ja todetessa, että oon taas kipeä. Joten nää muutamat viime päivät on menny sängyssä maaten ja One Three Hillin jaksoja kattellen. Oon koittanu parannella itteäni koska lauantaina on ne kauan odotetut satumetsä-naamiais kemut. Oon pahoillani, että vähään aikaan ei oo näkyny täällä minkäänlaisia kuvia, mutta perjantaina ollaan menossa kaverin kanssa vähän kuvailemaan, joten toivottavasti sillon saatais jtn materiaalia tänne. Nyt jatkan iltaa lepposissa merkeissä, kuunnellaan musaa poikie kans ja juuaan kuohuviiniä :D

9 kommenttia:

  1. nätti kuvakollaasi ! :) hei mitä noissa tatuoinneissa lukee ?

    VastaaPoista
  2. sie oot tosi hyvä kuvaa! :)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: kiitti :) "with every heartbeat" & "someday you will be loved"

    Anonyymi: ai kiitti :D

    VastaaPoista
  4. ei toi milla oo näitä ite kuvannu lol

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: ei kukaan nii oo väittänykään lol

    VastaaPoista
  6. oho mie iha luulin et sie olit ottanu nuo kaikki kuvat ku kiitikin ! :'D

    VastaaPoista
  7. Anonyymi: aijaa :D mä en taas osannu kohdistaa sun kommenttias tähä postauksee :D siks olinki vähä "aijaa" :D

    VastaaPoista
  8. Heei mikä tuotantokausi ? :) Hieno sarja !! <3

    VastaaPoista
  9. Large: niin on ! en ees muista mitkä kaudet oon nähny nii alotin ykösestä ja katon ne uuellee :) tosin nyt oon päässy jo melkkeen ykkösen loppuu

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX