perjantai 4. kesäkuuta 2010

you me at six

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Heräsin aamulla aikasin ja yhdeksäksi mä suuntasin hammaslääkäriin, taas. Tosin tällä kertaa siks, että nyt on valkoset hampaat jaau. Aamupäivällä näin myös Linneaa ja kävin koululla syömässä (raakoja makarooneja...) ja moikkaamassa tyttöjä. Tälläsessä rennossa asussa oon tänään ollu liikkellä, ja oon ihan rakastunu noihin haaremeihin! Kävin tänään myös täydentämässä vähän mun kynsilakka kokoelmaa parilla lakalla ja nyt mun tarttiskin lakata kynnet huomista varten, ennen ko tarttee suunnata koululle yo-juhlaharkkoihin ja illalla on tiedossa rentoa meininkiä kivojen ihmisten seurassa.

Hyvää kesälomaa ja viikonloppua teille ihanat! :)

10 kommenttia:

  1. IHANA hammastahnan värine kynsilakka! =)

    VastaaPoista
  2. Anna Cecilia: eikös ookki

    Anonyymi: munki mielestä :)

    VastaaPoista
  3. katoinki tänää et sul on ihanat housut, mäki haluun jotkut tollaset ku noi on just rennot mut silti voi olla ihmisten ilmoil :D

    VastaaPoista
  4. Eve: ai kiitti :) mäki mettästin noit kaua mut onneks löyty :D sit ei muuta ko ettimää! :)

    VastaaPoista
  5. ihanan värinen toi kynsilakka! (:

    VastaaPoista
  6. ihanat noi haaremihousut! ja kivat kengät, mul on samanlaiset ruskeen (;

    VastaaPoista
  7. Nora: määki tykkään :)

    Satu: kiitti :) mä meinasin myös ostaa ruskeet, mut päädyin mustiin :>

    VastaaPoista
  8. Ihanat noi haaremit, sopii sulle tosi hyvin!=)

    http://saippuankupla.blogspot.com

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX