torstai 15. huhtikuuta 2010

my room

Tässä olis vihdoinkin tää teijän toivoma huonepostaus. Mun huone ei oo kovin kummoinen, ainakin mun mielestä tää on ihan söpö, tyttömäinen ja mikä tärkeintä, mä viihdyn täällä. Tosin en voi sietää mun sinistä(?!) seinäkelloa, mikä ei sovi mun huoneeseen. Oon halunnu uuden kellon jo miljoona vuotta, mutten ikinä muista kaupassa, että tarviin uuden kellon :D Jos mä saisin sisustaa mun huoneen uudelleen, niin älkää pelätkö, se ei ois tälläinen ko tää nyt on. Tiiän tasan tarkkaan millasen huoneen haluisin, mutta ei mun oo mitään järkeä alkaa tätä remppaan, koska ei kotoa poies muutto kuitenkaan oo kauheen kaukana. Mutta nyt asiaan:

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Some of you wanted to know what kind of room I have, so here it is. I think it's quite cute and girly, and the most important thing, I like it.

PS. Teitä on jo 70, ihan huisia puput :)

8 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. tosi kiva huone! just tollanen viihtyisä :D

    VastaaPoista
  3. Tykkään sun huoneesta ja hirvee urakka toi leikeseinä wau :D oon ite yrittäny samaa mut en ikinä saa sitä valmiiks :'D Tosin toi vaaleepunanen hämää mua vähän o.o Mutta muuten <3

    ps. Muistatko yhtään mistä olet ostanu ton maton? :o

    /Heididi

    VastaaPoista
  4. Veera: kiva kuulla ja niin on :)

    Anonyymi: kiva kiva :) joo on siinä vähän ollu, ja toi on kesken edelleenkin. Mun tarttis joku päivä jaksaa laittaa loputki kuvat seinälle, haluun ton helkuti kukka jutun piiloo :D tosiaa jos saisin maalata tapetoida seinät uuellee nii vaaleenpunanen ja kukkahomma lähtis heti ja tilalle tulis harmaata ja sellanen jännä kuosi ainaki yhteen seinään :) ja maton ostopaikasta ei oo mitään tietoa,äiti vaan kiikutti sen mun huoneeseen yks päivä :D voin kyl kyssyy ja kertoo myöhemmin :>

    VastaaPoista
  5. oooh i started following you this week and i love your posts you have an amazing style and your pictures are beautiful. what camera do you have? and do you use a photoshop program to edit your pictures?
    by the way your room is awesome i really like it:)


    <333

    VastaaPoista
  6. Maite Torres: nice to hear that you like :) i have canon eos 450D and i usually use photo filtre to edit my pictures.
    =)

    Jenna: niin mustakin :> mä lätkin noita lissä seinälle kunhan vaan jaksan/ehdin :D

    VastaaPoista
  7. Ihana toi leike seinä, millä sä oot ne laittanut siihen seinään kiinni ? :) Tommonen olit itelläki, kiva, toteutus on sit taas eriasia. :D

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX