sunnuntai 18. huhtikuuta 2010

hjälpä mig!

Mä toivoisin teiltä puput nyt VÄHÄN apua parin asian suhteen.

Photobucket

1. Viime postauksessa kerroinkin, että ostin mustaa kangasväriä ja kangaskassin, johon painan jonkun kivan kuvan/kuvia. Joten oisko teillä minkäännäkösiä ehdotuksia mitä mä tohon kangaskassiin painaisin? Antakaa tulla vaan mitä mieleen juolahtaa. Mulla on mielessä muutamia juttuja, mitkä vois olla kivoja, mutta en oo niistä niin varma, joten teijän apu kelpaa!

Photobucket

2. Onko teillä mitään postaustoiveita? Olis tosi kiva, että kertoisitte, mitä te haluutte lukea tai nähdä täällä. Mun mielestä ainakin kuvapostaus olis tosi kiva, ja mielelläni sen toteuttaisin, kunhan vaan kerrotte mitä haluutte mun kuvaavan. Joten kuvapostaus aiheita kiitos :-D

Little help, please. I bought a bow couple days ago and I don't know yet what I'm going to print on it. So do you have some ideas? I also want you to tell me what you want me to post here.

PS. Arvonta
PPS. Toinen arvonta

16 kommenttia:

  1. paina tohon vaikka joku kiva teksti, ääh en mä tiiä :-D mut voisit kuvailla lempivaattees ja -kynsilakat yms. kaikkee tällästä! ps. oot niin erikoisen näköne et se tekee susta ihan ylikauniin :-)

    VastaaPoista
  2. meikkipostaus ois kiva :-)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: joo jotain tekstiä mäkin oon aatellu et se vois vaikka olla kiva, mut sit tulee ongelmaksi että millanen teksti :D lempivaatteet oonki kuvaillu jo kerran aikasemmin, mutta voin kuvata uuelleen. ja kiitos paljon :)

    Anonyymi: meikkipostauksen toteuttamista oon miettiny monta kertaa ko sitä on pyydelty, mutta en sitte tiijä onko se ihan turha ko mun päivittäiseen meikkiin kuuluu kulmakynä & ripsari, joskus poskipunaa :D ai mäkö muka laiska meikkaaja? :D

    VastaaPoista
  4. Mulla on sellanen kangaskassi, missä lukee have a nice day, ja mun mielestä se on ainakin ihan kiva :)
    ja postausehdotuksena sellanen kuvapostaus, mikä kiersi joskus viime kesänä/syksynä, esim. annika-o teki sen ja monet muut.. Siinä oli englanniks kaikkia kuvia mitä piti laittaa :D

    VastaaPoista
  5. päivä kuvina postaukset on kivoja lukee :)

    VastaaPoista
  6. Kuvaa vaikka meikkipussis, kännykkä, lempikengät, lempilaukku, lompakko, lempihajuvesi =)

    VastaaPoista
  7. emmiina: kuulostaa oikeen kivalta :> en oo ihan varma että puhutaanko samasta postauksesta, mutta jonkun tollasen oon tehny ja se löytyy täältä http://mmillam.blogspot.com/2010/02/picture.html (tossa ei noi kuvat näy kokonaan ko muutin blogin ulkoasua jokin aika sitten)

    Anonyymi: niin mustakin, sellasen voinkin toteuttaa joku päivä :)

    Veera: selma :)

    VastaaPoista
  8. äh joo, sä olitkin jo tehny sen.. no mut kuvapostaukset on joka tapauksessa kivoja :)

    VastaaPoista
  9. paina siihe chanel merkki, tai sellane chanel merkki joka valuu :o :D

    VastaaPoista
  10. Anna Cecilia: joo miettisin iteki ylipäänsä merkkejä siis ihan laidasta laitaan, ja toi chanelin merkki vois olla kyl tosi kiva :) täytyy ostaa lissää noita kasseja nii voin tehdä monta erilaista :D

    VastaaPoista
  11. millaaa, laita se sun mottosiihe semmosil jollai kivoil kirjaimil =) se " everything happens for a reason " !! hihiiiii se on munki yks lempparimotoist =)

    VastaaPoista
  12. Koooo: joo se ois hyvä idea ! Käyn täs joku päivä hakees noit kassei lissää ja teen muutamii erilaisii :)

    emmi: sry vaa mut ei :D

    VastaaPoista
  13. höh, ootpas tylsä. kyl mä tykkäisin =)

    VastaaPoista
  14. emmi: tiijän :( se ois vaan suht hankala toteuttaa, nii iha käytännön syistä jätän toteuttamatta, muuten mä ottaisin sun pään ilomielin mun kassiin :) :D

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX