tiistai 1. tammikuuta 2013

NEW YEAR, NEW BLOG!

Mä olen miettinyt tätä jo pidemmän aikaa, ja tulin lopulta siihen tulokseen, että on aika uudelle vuodelle ja uudelle blogille! Mmilla-blogia oon kirjoittanut vuodesta 2009 asti kun Bloggeriin liityin ja aloitin bloggaamaan. Tää blogi on kuitenkin se sama alkuperäinen, vaikka onkin kokenut vuosien varrella nimen ja osoitteen muutoksia. Teitä ihania lukijoitakin on kertynyt hirmuinen määrä vuosien varrella, mutta jo pidemmän aikaa mä oon kokenut tän bloggaamisen jotenkin yksitoikkoiseksi, kun kommentteja on tullut kovin vähän, vaikka lukijoiden määrä onkin ollut aikamoinen, enemmän kun olisin voinut koskaan kuvitellakaan. 

Mulle kommentit on aina ollut tosi tärkeitä - vuorovaikutusta ja ajatusten vaihtamista teidän lukijoiden kanssa. Välillä on tullut sellainen olo, että teitä ei kiinnosta mun postaukset ja niiden aiheet, mutta sitten kun olen kysellyt postaustoiveita tai palautteita, en ole saanut pahemmin niitäkään sisältäviä kommentteja, josta voi vaan päätellä ettei mitään muutettavaa ole. Vai olenko ihan väärässä? Päätin tehdä uuden blogin ja aloittaa puhtaalta pöydältä vielä paremman blogin kanssa :)

Uuden blogin ulkoasu on vielä hieman kesken, mutta ei anneta sen häiritä. Ulkoasu valmistuu tämän viikon aikana. Ajattelin kuitenkin kertoa teille mistä viimeaikainen hiljaisuus on johtunut, ja mitä uutta on tiedossa! Mä jätän tämän vanhan blogin näkyviin, jotta voitte palailla tänne, jos siltä tuntuu. 

Tästä lähtien mä bloggailen tuonne uuden sivun puolelle, joten käykääpä klikkaamassa itsenne lukijaksi Chasing dreams-blogiin.

Uuteen blogiin pääsette tästä.

Tervetuloa kaikki vanhat ja uudet lukijat! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX