perjantai 6. huhtikuuta 2012

till Stockholm!

Tää tyttö meni eilen seitsemän aikaan nukkumaan, jotta pääsis neljän aikaan sängystä ylös, mutta tuloksetta. Vajaa puoli tuntia sitten mä sain itteni viimeinkin kammettua sängystä ylös, ja nyt saan laittaa vipinää kinttuihin jotta ehdin tekemään kaiken minkä oon luonnollisesti jättäny viimetippaan. Mä en oo alottanukkaan pakkaamista ja tässä ois tunnin sisään vielä hirmusesti hommaa tehtävänä meinaan puoli seitsemän aikaan mun pitäs olla jo Piihovilla, josta reissu sitten alkaa. 

Tulin vaan sanomaan teille heipat ja toivottamaan oikein hyvää pääsiäistä :-) Mun pääsiäinen vierähtää kokonaan tuolla ruotsinmaalla, palaillaan reissupostauksien merkeissä alkuviikosta, moimoi! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX