perjantai 10. helmikuuta 2012

layout changes

Mä päätin vihdoinkin tehdä muutaman muutoksen ulkoasuun, joita oon jo pidemmän aikaa halunnut tehdä. Blogin oikeasta reunasta sai lähteä kaikki jutut vekeen. Tärkeät linkit siirsin bannerin alle, josta pääsee helposti klikkaamalla haluamalleen sivulleen. Tekstin leveyttä sekä kuvien kokoa tuli myöskin muutettua.

Mä tykkään tästä ulkoasusta paljon enemmän nyt! Mua kiinnostais tietää, että mitä mieltä te ootte muutoksesta? :)

Ps. Olis muuten kivempi kuulla teistä sielä ruudun takana hieman enemmän kommenttien muodossa. Jos teillä on jotain toiveita tän blogin suhteen taikka postaustoiveita, niin kertokaa ihmeessä! :)

8 kommenttia:

  1. Kiva on tääkin :) Ja taas kysymys... :D Miten sait noi siirrettyy tonne ylös?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) täältä löytyy ohje: http://support.google.com/blogger/bin/answer.py?hl=fi&answer=165955

      Poista
  2. mä en oo varma että ootko koskaan tehny sellasta 100 asiaa minusta postausta, jos et ole niin sellanen ois kiva. :--) ja jos se on yhtään sun tyylinen postaus niin sitte :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä oon muistaakseni tehny sellasen joskus mut on hyvin todennäköstä että oon poistanu sen :D mä voisin koittaa tehdä sellasen uuden :)

      Poista
  3. mitä fonttii sä käytät ja tossa yläällä jo kysyttiinkin mutta miten sait noi kaikki tonne ylös? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. fontti on verdana jos tekstin fonttia meinaat ja ohjeet sivujen luontiin löytyy tosta ylemmästä kommentista :)

      Poista
  4. Aika hurjaa että kyselet kommenttien perään, mutta itse postaat joku kerta per viikko, laadusta nyt puhumattakaan.. Olen lukenut tätä blogia aika pitkään ja tykännytkin, mutta nyt taidan jättäytyä lukijakunnasta.. Tsemppiä jatkoon, toivottavasti motivaatio nousisi:))

    VastaaPoista

Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS
Canon EF 50mm f/1.8 II
Samyang 8mm 1:3.5
Canon SPEEDLITE 270EX